Tento STW je v naší rodině už taky hezky dlouho. Měl ho můj bratránek, jako druhý majitel po herci z Národního divadla. Byl udržovaný a ve slušném stavu, ale sem tam už byl škrábnutý, bouchnutý, neměl původní nárazníky.... Po pár letech ježdění se rozhodl, že ho zrenovuje. Sám na to ale neměl čas a jak říkal, chtěl to mít pořádně, tak si ho nechal opravit. Trvalo to asi půl roku a stejšn byl skoro jako nový. Už tenkrát ale bylo vidět, že se s tím moc nezdržovali... přední podběhy nenastříkané, o lakovaných dílech motoru ani nemluvě, kapota zespodu holá... Se stejšnem se od té doby moc nejezdilo, jen tak občas na výlety, ale stejně po dvou letech začaly prokvétat prahy, blatníky... Po dalším půl roce se z prahů stal cedník. Asi pro pány, kteří auto "renovovali" bylo něco jako vystříkání dutin cizím pojmem. Pohled na auto zespoda není o moc lepší. Mého bratrance to dost vzalo (koho by to nevzalo) a chtěl auto prodat, dokud ještě drží pohromadě a vypadá k světu. Pak mu ale přišlo líto, že by se ho měl nadobro zbavit, tak přišel za mnou-jestli prej ho nechci. Když tu rez zastavim, opravím to co je na tom opravdu zle a pak mu ho budu občas půjčovat na projížďky-je můj. Samozřejmě, že jsem neodmítl. Pustil jsem se napřed do podvozku, na který asi nebylo od výroby sáhnuto (promazání per, dolití tlumičů, oprava brzd...), trochu jsem poladil motor, v malých volných chvílích vypiplal pár detailů (maska, stahování okýnek, přístrojová deska...), sehnal jsem nové prahy a až někdy bude trochu více času, tak se pustím do výměny. Pak bych taky chtěl natřít spodek, nalakovat zmíněné podběhy, a trochu vyčistit a obnovit povrchovou úpravu na částech motoru, abych třeba taky někdy mohl někde otevřít kapotu. S autem si občas vyjedu, sem tam i na nějaký sraz, možná jste ho někde i viděli, tak jestli jste si při pohledu na prahy říkali, kdo to mohl takhle udělat, vězte prosím, že jsem to nebyl já...